Facultatea de Drept și Guvernanță Internațională
O facultate călăuzită de viziunea devenirii sale a unui lider cu recunoaștere internațională în domeniul educației superioare juridice.
Facultatea de Drept își asumă misiunea de a pregăti viitoarele generații de juriști într-un mediu de învățare și de formare ancorat realității și dinamicii pieței muncii, deschis provocărilor noilor profesii juridice, un mediu permanent conectat metodelor moderne de educație și noilor tehnologii.
Studii de Licență
Drept
IF
acreditat
IFR
acreditat
ID
acreditat
180
locuri
90
locuri
100
locuri
Relații internaționale și studii europene
IF
acreditat
ID
acreditat
50
locuri
50
locuri
Oportunități în carieră
Drept: Judecător, procuror, avocat, notar, executor judecătoresc, consilier juridic, lichidator, mediator, grefier, referent de specialitate asigurări, agent consular, ofițer de legătură vamală, consilier de proprietate industrială autorizat, consilier de probațiune, expert vamal etc.
Relaţii Internaţionale şi Studii Europene: politologi, sociologi, consilieri politici, analişti politici, consilier/expert în relaţii internaţionale, studii europene; consilier/expert în domeniul integrării europene şi euroatlantice; analist politică externă; manangeri de proiecte europene şi internaţionale; consilier și secretar diplomatic; specialist comunicare publică internaţională.
LICENŢĂ
PLATA TAXEI DE ÎNSCRIERE SE FACE DOAR CU CARDUL
Acte necesare înscrierii la programele de licenţă:
Copia scanată a următoarelor documente
- diplomă de bacalaureat sau adeverinţă de promovare a examenului de bacalaureat;
- foaia matricolă cu rezultatele școlare din liceu - pentru sesiunea de preadmitere foaia matricolă cu rezultatele școlare din liceu este obligatorie și pentru absolvenții care au scris pe verso-ul diplomei de bacalaureat mediile anilor de liceu;
- certificatul de naştere;
- certificatul de căsătorie (dacă este cazul) în copie sau alte documente care atestă schimbări de nume;
- act de identitate;
- fişă de preînscriere - înscriere licenţă.
Pentru înscrierea la sediul universității sunt necesare, suplimentar, urmatoarele:
- 4 fotografii tip buletin
- adeverință medicală
Studii de Master
Drept și Administrație Publică Europeană
IF
acreditat
IFR
acreditat
50
locuri
50
locuri
Managementul securității în relațiile internaționale
IF
acreditat
50
locuri
Științe Penale
IF
acreditat
50
locuri
Oportunități în carieră
Drept și Administrație Publică Europeană: consilier armonizare legislativă, expert armonizare legislativă, analist armonizare legislativă
Științe Penale: consilier probațiune, expert criminalist, expert prevenirea și combaterea corupției
Managementul securității în relațiile internaționale: Consultant de securitate, referent relații externe, manager de securitate, manager pentru ordine și siguranță publică, specialist în securitate internațională, referent de securitate, funcţionar de ordine publică şi siguranţă, consilier de securitate în organizaţii internaționale.
MASTER
PLATA TAXEI DE ÎNSCRIERE SE FACE DOAR CU CARDUL
Acte necesare înscrierii la programele de master:
Copia scanată a următoarelor documente
- Diplomă de licenţă și anexele diplomei de licență (anexa cu rezultatele la examenul de licenţă și suplimentul la diplomă/foaia matricolă) sau adeverința de absolvire a examenului de licență;
- diplomă de bacalaureat;
- foaia matricolă cu rezultatele școlare din liceu ;
- certificatul de naştere;
- certificatul de căsătorie (dacă este cazul) în copie sau alte documente care atestă schimbări de nume;
- act de identitate;
- fişă de preînscriere - înscriere master şi Chestionar pentru interviul de admitere la masterat.
Pentru înscrierea la sediul universității sunt necesare, suplimentar, urmatoarele:
- 4 fotografii tip buletin
- adeverință medicală
IF – învăţământul cu frecvenţă presupune participarea la activităţile de curs şi de seminar.
IFR – învăţământul cu frecvenţă redusă, caz în care participi doar la activităţile aplicative obligatorii, orele de predare fiind înlocuite cu cele de studiu individual.
ID - învăţământ la distanţă este caracterizat de întâlniri periodice tutoriale. Întreaga comunicare dintre student şi profesor este realizată pe Platforma Sakai, Universitatea „Danubius” fiind una dintre puţinele instituţii de învăţământ superior care exploatează cu maximă eficienţă şi responsabilitate această platformă electronică de învăţământ.

